rezultate antrenamente eficiente

Rezultate mai bune ale antrenamentelor tale?

Gata cu antrenamentele irosite! Adio pantalonilor largi! Scapa de indoieli si transforma-ti corpul! Obtine de acum rezultate mai bune ale antrenamentelor tale!

Obtine rezultate palpabile

Ar trebui sa fac antrenamentele de cardio si de forta in zile diferite?

Daca vrei sa dai tot ce ai mai bun, fa antrenamentele separat pentru ca oricare al doilea va da randament mai scazut. Insa daca poti face miscare numai cateva zile pe saptamana, dar vrei sa iti accelerezi metabolismul la maxim, fa-le impreuna incepand cu cel cardio. Un studiu recent a descoperit ca alergarea inainte de antrenamentul cu greutati a avut ca rezultat un efect de crestere a arderilor metabolice mai mare decat in urma antrenamentului cu greutati sau decat dupa alergare.

Sau e mai eficace un circuit combinat de exercitii cardio si de forta ca sa dai totul din tine?

Care e mai bun: antrenamentul de dimineata sau de seara?

Studiile se contrazic. Unele arata ca cei matinali scad mai repede in greutate, altele ca muschii incalziti dau mai mult randament. Insa nu e nevoie de stiinta ca sa explici principiul pentru care se intampla anumite lucruri: cu cat iti planifici sedinta mai tarziu, cu atat cresc sansele sa obosesti (munca, alcool, etc.).

Cum pot scapa de surplusul de piele din jurul sutienului?

Cutele din jurul sutienului sunt pur si simplu de la prea multa grasime. Daca ai exces de grasime oriunde pe corp, nutritia va da cele mai bune rezultate.

Cu alte cuvinte, lasa-te de prajituri si tonifiaza muschii interni; fa flotari, prese cu greutati pe banca, fluturari pentru tonifierea partii superioare a corpului si ridicari laterale de greutati ca sa iti lucrezi spatele.

1 răspunde

Urmăritori & Pingbacks

  1. […] reglabila cu iluminare din spate, faciliteaza setarea obiectivelor de antrenament si masurarea […]

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *