fata utilizand gantere

6 exercitii pentru a slabi rapid

Cum sa slabesti mai rapid este o intrebare pe care multi dintre noi ne-o punem si nu intotdeaunea gasim raspunsul. In cele ce urmeaza va propunem 6 exercitii pentru a slabi rapid.

Un studiu recent a urmarit un grup de persoane care a pierdut pana la 10 kg, prin dieta si antrenamente cardio si de forta. Pentru grupul cardio, 2 kg au fost pierdute din mușchi, în timp ce grupul de antrenament de forta a pierdut aproape toate cele 10 kg de grasime pura. Inutil sa mai precizam, ca acum probabil incap cu usurinta in jeansi skinny J

De ce a avut atat de mult succes antrenamentul de forta?

Acest tip de antrenament este aliatul nr.1 atunci cand vrei sa iti maresti masa musculara. Pentru fiecare kg de muschi castigat, asteapta-te sa arzi aproximativ 120 calorii.

Iata 6 dintre cele mai bune exercitii pentru pierderea in greutate. Poti sa faci acest antrenament de 2-3 ori pe saptamana, lasand cel putin o zi de odihna intre. Fiecare miscare este un exercitiu „compus”, ceea ce inseamna ca vizeaza mai multe grupe musculare, astfel incat vei obtine rezultate rapide si evidente. Odihneste-te pentru 30-60 secunde dupa fiecare set.

 

  1. Squat-uri si presa aeriana

Zone lucrate: cvadriceps, muschii hamstring, fesieri, abdomen, umeri

  • A. Stai cu picioarele departate la nivelul umerilor, coatele indoite, o greutate ZIVA de 2 kg in fiecare mana de la nivelul umerilor, cu palmele inainte. Fa o genoflexiune (nu lasa genunchii sa vina in fata) si mentine pozitia pentru o clipa.
  • B. Impinge in calcaie si ridica-te, aducand greutatile deasupra capului. Revino la pozitia de pornire. Exerseaza 3 seturi a cate 15 repetari.

 

  1. Ridicari pe un singur picior

Zone lucrate: spate, umeri, biceps, abdomen, cvadriceps, muschii hamstring, fesieri

  • A. Ia o greutate ZIVA de 2 kg in mana stanga. Apleaca-te in fata astfel incat spatele sa fie drept si aproape paralel cu podeaua. Te poti sprijini de spatarul unui scaun cu mana dreapta. Intinde bratul stang spre podea si ridica piciorul drept ca si cum ai forma litera T.
  • B. Indoaie incet cotul stang si ridica greutatea pana cotul este lipit de trunchi. Mentine pozitia pentru o clipa, apoi coboara greutatea. Dupa 15 repetari, treci si pe partea cealalta. Fa 3 seturi.

 

  1. Step-up si Biceps

Zone lucrate: cvadriceps, biceps, muschii hamstring, fesieri, abdomen

  • A. Stai cu piciorul stang pe o banca rezistenta sau un stepper cu o greutate ZIVA de 2 kg in fiecare mana.
  • B. Lasa-ti greutatea pe piciorul stang si ridica piciorul drept pe treapta, cu coapsa paralela cu podeaua. Adu in acelasi timp greutatile spre umeri. Revino la pozitia de pornire. Dupa 15 repetari, treci si pe partea cealalta. Fa 3 seturi.

 

  1. Abdomene statice „delfin”

Zone lucrate: spate, abdomen, umeri

  • A. Stai cu fata in jos, cu antebratele pe podea, spatele si corpul sa formeze o linie dreapta.
  • B. Inspira in timp ce ridici soldurile pana formezi un V inversat. Mentine pozitia cateva secunde, apoi revino incet la pozitia initiala. Exerseaza 3 seturi a cate 15 repetari.

 

  1. Reverenta si fandare

Zone lucrate: solduri, fund, cvadriceps, muschii hamstrings, abdomen

  • A. Stai cu picioarele departate o latime de bazin, cu mainile pe solduri. Fa un pas urias inapoi in diagonala cu piciorul stang si incruciseaza-l in spatele piciorului drept, cu genunchii indoiti (ca si cum ai face o reverenta). In acelasi timp adu mana stanga spre podea pe partea exterioara a piciorului drept.
  • B. Revino la pozitia de pornire. Dupa 15 repetari, treci si pe partea cealalta. Fa 3 seturi.

 

  1. Superwoman

Zonele lucrate: spate, fesieri

Stai cu fata in jos, cu mainile si picioarele intinse. Inspira in timp ce ridici bratele si picioarele cat de sus poti, mentine cateva secunde in tensiune, apoi expira timp ce te intorci la pozitia initiala. Exerseaza 3 seturi a cate 15 repetari.

2 raspunsuri

Urmăritori & Pingbacks

  1. […] gantera pe podea si repeta miscarea timp de 1 […]

  2. […] in cautare de metode care sa iti transforme corpul intr-un mod eficient? Exista cateva exercitii minunate care te vor ajuta sa iti atingi obiectivele in fitness. Aceste exercitii sunt usoare, dar […]

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.