grasimea de pe abdomen

Cum sa scapi de grasimea de pe abdomen

O intrebare tot mai frecventa este: „ma antrenez cu regularitate dar de ce nu pot sa scap de grasimea de pe abdomen?”

Mai intai vestile proaste: tonifierea necombinata cu antrenamente cardio nu are efect. Eficienta strategiilor de mai jos este dovedita in combaterea surplusului de pe abdomen.

Creste intensitatea antrenamentelor

Uneori trebuie sa duci o lupta intensa cu tesutul adipos. Antrenamentul pe intervale, in care alternezi perioadele intense cu cele mai lejere de “odihna”, iti accelereaza metabolismul si mentine arderea grasimilor chiar si dupa incetarea antrenamentului.

Renunta la zahar si mareste aportul de fibre

Cercetarile din Journal of Nutrition au aratat ca fructoza continuta de multe gustari are legatura cu cresterea grasimii viscerale (din tesuturile adanci de pe abdomen). Persoanele care consuma cereale integrale in locul celor rafinate au mai putina grasime pe abdomen decat cele care prefera cerealele rafinate.

grasimea de pe abdomen

Angreneaza-ti muschii mijlocului

Cand muschii de sustinere ai trunchiului sunt slabi, spatele formeaza o curbura excesiva, iar soldurile si abdomenul se deplaseaza inainte. Asa ca o strategie potrivita ar fi: suge burta, strange din fesieri si trage umerii inapoi

Ia o pauza mentala

Prea mult stres poate accelera secretia de cortizol, raspunzatoare pentru depunerile rapide in adancimea abdomenului.

Totusi, care este numarul maxim de zile in care pot face cardio?

Sapte! Trebuie doar sa variezi intensitatea. Nu face mai mult de trei sedinte intense pe saptamana.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *