6 Ingrediente pentru energie

Tocmai ai terminat antrenamentul si te simti extenuat! Incetineste putin pentru ca acesta este momentul in care trebuie sa iti alimentezi corpul cu calorii, carbohidrati, proteine si electroliti de care are nevoie cu disperare. Navigarea prin lumea shake-urilor proteice poate fi totusi o sarcina prea complicata, asa ca prepara-ti un shake simplu, cu o combinatie de ingrediente cheie care sa iti redea energia dupa antrenament.

Ingredientul Cheie # 1: Untul de arahide

O lingura de unt de arahide, cu o banana sau un mar este o alegere gustoasa, asa ca de ce nu s-ar putea amesteca si in bautura? Experimenteaza cu diferite fructe pentru a vedea ce aroma preferi. Vei primi aproximativ 4 g. de proteine / lingura.

Ingredientul Cheie # 2: Branza de vaci

Aici vorbim despre o cantitate mare de calorii si proteine: 90 de calorii / jumatate de cana, si 16 g. de proteine! Doar o jumatate de cana ii ofera shake-ului tau o textura bogata si cremoasa. Alege variantele de branza cu un continut scazut de grasimi. Nu iti face griji ca va fi prea acra, deoarece dulceata din fructe va echilibra aromele.

Ingredientul Cheie # 3: carbohidrati si proteine

Este clar: cea mai rapida metoda de recuperare provine dintr-o combinatie de carbohidrati si proteine (in mod ideal, intr-un raport de 4: 1 dupa 30 de minute de la terminarea antrenamentului). Carbohidratii refac glicogenul muscular, iar proteinele reconstruiesc tesutul muscular si imbunatatesc hidratarea.

Ingredientul Cheie # 4: Fructe proaspete sau congelate

Adauga fructe proaspete sau congelate in blender pentru a obtine carbohidrati cu actiune rapida, dar si aroma si culoare. Utilizati banane, fructe de padure, portocale, ananas, sau alte fructe de sezon pentru a obtine diversi antioxidanti asociati cu culoarea fiecare fruct. Atunci cand folositi fructe cum ar fi: mere, pere sau piersici, nu indepartati coaja, pentru a va bucura de un plus de fibre.

Ingredientul Cheie # 5: Iaurt grecesc

La fel ca branza de vaci, iaurtul grecesc va transforma bautura intr-un deliciu cremos si un adaos de 12 g. de proteine. Alege insa iaurtul simplu si cu un continut scazut de grasimi pentru a micsora caloriile.

Ingredientul Cheie # 6: Ghimbir si alte alimente anti-inflamatorii

Studiile arata ca ghimbirul reduce durerile musculare, rigiditatea si umflarea articulatiilor si ii ofera bauturii un gust deosebit. Antioxidantii din legumele proaspete si ceaiul verde, au de asemenea proprietati anti-inflamatorii. Poti adauga un morcov, frunze de varza sau spanac si un strop de ceai verde pentru culoare.

1 răspunde

Urmăritori & Pingbacks

  1. […] unui restaurant care ofera o varietate de feluri de mancare. Acest lucru te ajuta sa comanzi mancare sanatoasa mai […]

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.