10 exercitii care ard mai multe grasimi

Cand alegi un antrenament precum jogging-ul, iti vei creste rezistenta si vei reduce stresul doar cu o pereche de pantofi si un drum lung. Totodata, vei arde si o multime de calorii. Cu 1 kilometru si jumatate parcurs in 10 minute, vei arde aproximativ 10 calorii / minut. Daca jogging-ul, insa, nu se numara printre activitatile tale preferate, exista o multime de alte modalitati de a te antrena , care permit arderea caloriilor cu viteza luminii.

In general, arzi mai multe calorii antrenandu-te intensiv cu greutati decat atunci cand alergi. Cercetarile de la University of Southern Maine au folosit o metoda mai avansata de a estima consumul de energie in timpul exercitiilor, in urma descoperirii ca antrenamentul cu greutati arde pana la 71% mai multe calorii decat se credea initial. Acest lucru sugereaza ca un antrenament complet este echivalentul alergarii timp de 6 minute.

Antrenamentul de rezistenta nu este, insa, singura optiune. Exista, de asemenea, exercitii de cardio care pot accelera arderile:

1. Balansarea ganterei

Acest exercitiu antrenant lucreaza grupele mari si puternice de muschi din jurul fesierilor si a cvadricepsului si accelereaza bataile inimii. Potrivit cercetarilor de la Wiscounsin University, in studiu, participantii au consumat 20.2 calorii / minut, iar ritmul cardiac a fost de 93% din capacitatea maxima in timpul unui antrenament de 20 de minute. Balansarea ganterei solicita corpul considerabil pentru ca este o miscare cu care acesta nu este obisnuit.

2. Vaslitul in interior (rowing)

O persoana de 84 kg poate arde 377 de calorii in 30 de minute de vaslit intens, sau de 12,5 calorii / minut, anunta un studiu de la Harvard University. Acesta este un antrenament excelent pentru intregul corp datorita faptului ca se pun in miscare muschii bratelor, ai picioarelor si ai spatelui.

3. Exercitiile burpee

O persoana cu greutatea de 80 kg consuma aproximativ 1,43 calorii / repetare. Asa ca cel putin 7 repetari / minut ard calorii de ordinul zecilor. Dar trebuie sa ajungi la cel putin 10 repetari /minut, la o rata de 14,3 calorii / minut. De ce? Numai o serie de 10 repetari iti poate accelera metabolismul asemenea unui sprint cu bicicleta de 30 de secunde, dupa cum comunica un studiu prezentat la intalnirea anuala din cadrul American College of Sports Medicine.

4. Sprinturile cu bicicleta de interior

Desi suna de-a dreptul nebunesc, este posibil sa arzi 87 de calorii intr-un minut pe aceasta bicicleta fixa care creste rezistenta pedalei. Cheia: da tot ce poti in 60 de secunde.

5. Sariturile cu coarda

Saritul corzii la intensitate moderata – intre 100 si 120 de sarituri / minut – arde in jur de 13 calorii / minut, potrivit Compendiului de Activitati Fizice. Aceasta modalitate de a te antrena solicita mai multe grupe de muschi decat joggingul si solicita echilibrul si coordonarea – mai ales daca folosesti tehnici care sa solicite in plus mainile si picioarele.

6. Ciclismul Fat-Tire

Daca nu ai incercat pana acum acest sport din ce in ce mai popular, ar trebui. Poti arde pana la 1500 de calorii / ora – sau aproape 25 de calorii / minut – pedaland si abordand toate felurile de teren, pe durata intregului an.

Verifica realitatea: acest tip de ardere calorica depinde de nivelurile de fitness si forta, precum si de abilitati. In alta ordine de idei, este un antrenament dat naibii.

7. „Cindy”

Acest antrenament CrossFit arde in medie 13 calorii / minut, potrivit oamenilor de stiinta de la Kenesaw State University. Acesta este eficace pentru ca grupeaza trei tipuri de exercitii – 5 tractiuni la bara, 10 flotari si 15 genuflexiuni – care lucreaza grupe de muschi mari si diferite, putand face oricate repetari  in 20 de minute.

Asa ca, daca esti intr-o forma exceptionala, poti sa le faci complete, fara sa incetinesti sau sa faci pauze intre ele. Daca esti intr-o forma mai putin buna (a se citi: majoritatea oamenilor), pur si simplu odihneste-te cand simti nevoia. De exemplu, nu incepe flotarile pana nu ai terminat seria de 5 repetari de tractiuni, chiar daca trebuie sa faci pauza dupa fiecare repetare. Orice rutina care te mobilizeaza este o modalitate minunata de a arde calorii pentru ca accelereaza cu adevarat bataile inimii.

8. Schiatul cross-country

Alunecarea cu schiurile stabileste un ritm cardiac mai sanatos in comparatie cu alergarea, datorita faptului ca acest sport are nevoie de impingere cu partea de jos a corpului si de tractiune cu cea de sus.

De fapt, o sedinta buna de schi cross-country poate arde mai mult de 12 calorii pe minut, potrivit Compendiului pentru Activitati Fizice. Acest lucru explica de ce schiorii nordici se prabusesc extenuati mereu dupa linia de sosire a curselor olimpice. Nu ai zapada proaspata? Cauta noul aparat Concept2SkiErg la sala.

9. Genuflexiuni Tabata combinate cu sarituri

Acest exercitiu de 4 minute arde masiv calorii atat in timpul antrenamentului cat si dupa acesta. Intr-un studiu aparut in Auburn University at Montgomery, participantii care au executat 8 repetari de genuflexiuni combinate cu sarituri – 20 de secunde de efort intensiv, cu pauze de 10 secunde – au consumat 13,4 calorii / minut si au dublat rata metabolica de dupa antrenament pentru cel putin 30 de minute.

10. Franghii de lupta

Intr-un studiu publicat recent de College of New Jersey cu tema diferentelor dintre stilurile de antrenament, exercitiul cu franghiile de lupta s-a clasat pe primul loc la consumul total de oxigen, avand o ardere medie de 10,3 calorii / minut. Este cel mai usor si mai eficient mod de a scapa de 10, 15 sau chiar 25 kg (si de a-ti tonifia abdomenul definitiv).

1 răspunde

Urmăritori & Pingbacks

  1. […] motivatia folosind un jurnal de exercitii. Noteaza mai multe rubrici: Cardio, Intretinere musculara, Flexibilitate si Atitudine. Stabileste obiective (de exemplu, fa 10 flotari […]

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *